torsdag 15 mars 2018

Tack för den här tiden

Hej, som ni säkert hört där hemma har jag varit borta en hel del under vårterminen.
Jag hade tänkt att jag skulle orka arbeta fram till påsklovet för att sedan gå på föräldraledighet men ibland vill kroppen tyvärr inte som huvudet. Detta innebär att från och med imorgon fredag den 16:e mars är jag sjukskriven på 100 % fram tills min föräldraledighet.

Jag vill tacka alla barn och föräldrar för den här tiden och för ett gott samarbete. Det har varit roligt och inspirerande att få arbeta tillsammans med era barn och få följa deras utveckling. Jag hoppas ni alla får en fortsatt bra termin och att det blir bra med Sanaz som kommer efter påsklovet.

Jag och Martina har bestämt att jag ska komma förbi på onsdag eftermiddag så att både jag och barnen kan säga hejdå till varandra och få ett avslut. Jag har även lovat barnen att komma förbi i slutet på terminen så att de får träffa bebisen .

Tack än en gång!

Vänliga hälsningar Cecilia